Dag 10 Venetië

7 april 2024 - Venetië, Italië

Lekker geslapen want we mochten uitslapen tot 8u dus dat was wel heel fijn, alleeb hadden we het echt koud want we hadden geen deken alleen zon groot stuk stof...
Lekker ontbeten, tostietje gegeten en daarna koffer gehaald en naar de bus.
Dan gingen we met de bus naar de boot want je mag in Venetië niet rijden of fietsen dus we moesten met z'n alle op de veerboot.
Daar kregen we eerst een gidstour en dan hadden we vrij tot 18u.
Ik wist dus niet dat venietie zo een dure wijk had.
Een groot deel was YSL, Chanel, prada alles wat je maar kon bedenken en die winkels zaten er bijna allemaal dubbel.
We zijn eerst even gaan eten, met tussendoor stoppen bij souvenir winkeltjes.
Ik heb een super lekkere pizza gegeten.
Pizza proscuitto natuurlijk.
Daarna zijn we verder gaan shoppen maar ik heb alleen souvenirtjes gekocht geen kleren.
Kaat is betrapt op stelen maar zegt dat ze het niet heeft gedaan, en shari werd op een gegeven moment niet lekker.
Dus waren we ergens iets gaan drinken maar ik bond het te duur dus ben op een gegeven moment met Kaat naar de supermarkt gegaan en heb daar drinken gekocht en samen aardbeien die we hebben gedeeld.
Dat deed wel even goed.
Toen moesten we bij het restaurant zien te komen maar Venetië is echt een doolhof!
En google maps tripte helemaal.
Voor de eerste keer lekker gegeten, eerst gewoon pasta en daarna snitzel yummy.
Ilana moest weer even lullig doen want ik zeg snIEtzel et als iedereen basicly, maar zij zegt snItzel. Moest ze even lullig over doen.
Dan kregen we een bolletje ijs maar het was een soort waterijs, was heel raar.
Het proefde precies naar een raketje.
En natuurlijk moest Ilana de hele bol in 1 keer in haar mond doen om het vervolgens uit te spugen...
Gad-ver-damme.
Na het eten weer naar de boot, maar er moesten zoveel mensen op de boot jeetje.
Dus we waren telaat bij de bus...
Dus we zijn iets later vertrokken dan dat de bedoeling was maargoed.
Ik heb slecht geslapen in de bus en mijn rug doet echt pijn.
Ik ben blij als ik weer in mijn eigen bedje lig!
Xoxo Eline

Jouw reactie