Dag 6 Rome

3 april 2024 - Rome, Italië

Weer om 7u moeten opstaan en het ontbijt was echt smerig. Daarna gingen we met de metro naar Rome. Die metro deuren gingen echt snel dicht dus ik stond er alleen op vsn onze groep dus ik stond in de metro met de groep van Thijs.
Dat was niet de bedoeling.
Kiara zat blijkbaar tussen de deur ahahah oeps.
Daarna moesten we op snel tempo naar het colloseum. Toen we aankwamen stond er een super lange rij dus die vrouw drong soort van voor om te vragen of we moesten aanschuiven sinds we een tijd hadden gereserveerd.  Maar die man werd boos echt grappig "What are you doink" en blijkbaar zijn we onfatsoenlijke mensen en zijn we niet goed opgevoed.
Jeetje.
Na het colloseum wat trouwens heel cool was om te zien, gingen we nog rondwandelen.
Daarna zijn we gaan eten en zijn we echtwaar in de meest sketchy tent gaan zitten. Maar de pasta Carbonara was wel prima.
Nog een beetje rondgeschopt.
Daarna gingen we een stadswandeling down maar we moesten eerst met de bus geen idee waarom, maar we waren met super veel dus we zat gepropt in die bus. Ik stond onder Thijs zijn oksel en dat stonk zo erg. Elke keer dat de deuren open gingen hingen we qllemaal naar buiten voor lucht. Zelfs de vrouw in de bus was naar lucht aan het happen. We waren tijdens de wandeling met iedereen aan het onderhandelen echt grappig.
Toen gingen we met de andere bus eten en weer was het eten niet echt lekker.
Semke kwam ook met mij socializen echt gek.
Toen we binnenkwamen kwam mevrouw Berkx ook meteen een knuffel geven echt leuk.
Mevrouw Dillen vroeg nog of we haar miste, ik heb geen anywoord gegeven.
Daarna waren we nog even naar winkeltjes geweest en moesten we weer met de bus en metro terug.
Heel hectisch...
En daarna geslapen, echt pas om 1 uur😭

1. Cindy:
    3 april 2024
    En heerlijk weer zie ik...hier regen regen...ff droog...en weer regen....dus geniet er maar van

Jouw reactie