Dag 9 Arezzo

6 april 2024 - Arezzo, Italië

We moesten om 7u in het ontbijt zitten dus de eerste wekker ging om 6u20 zodat we 10 min konden blijven liggen en dan om 6u30 om op te staan want de koffer moest ook klaarstaan. Mag ik van Kaat het licht niet aanzetten.
Nougoed dan ging ik wel eerst in de badkamer.
Om 6u40 mocht het nog niet.
Uhm pardon.
Pas om 6u50 mocht van mevrouw het licht aan.
Pff
Nougoed lekker ontbeten, ik had 2 getoaste boterhammen waar ik een tosti van had gemaakt. En 2 plakjes cake maar shhht niet doorvertellen.
Toen gingen Ilana en ik onze koffers halen om naar de bus te brengen, liggen kaat haar spullen nog overal?!
Deze meid pfff.
Hadden we onze koffers gebracht ging ik nog snel in de kamer plassen was ze nogmaar halverwege terwijl we over 10 minuten gingen vertrekken.
Dat kan me nu echt frustreren.
Eenmaal vertrokken nog een beetje geslapen en een beetje een italiaanse film gekeken, we moesten daar stukjes van nadoen in het stadje waar we naartoe gingen maar het begin was zo saai dat ik in slaap gevallen was 🤭.
Arezzo was wel echt een heel mooi stadje, amper toeristen nu (en toch hebben we Vlaamse mensen gehoord.).
Na 2 scenes na te doen gingen we eten, maar Rune, Shari, Ilana en ik wouden geen 30 euro aan lunch uitgeven dus wij zijn een panini gaan eten. (Het was geboon een soort brood met vlees ertussen) maar was wel heel lekker.
Daarna nog een beetje rondgelopen en om half 3 moesten we alweer terug.
We moesten normaal 4u30 rijden naar Venetië,  maar we zijn veel langer onderweg geweest.
We waren bijna telaat voor het eten ondanks dat we alsnog zaten te wachten op het krijgen van ons eten.
Het voorgerecht was lasagne en die was echt wel lekker.
Het hoofdgerecht was kipstukjes met aardappeltjes maar die vond ik niet echt lekker.
En als toetje een slagroomsoesje, maar die moesten we eten met een lepeltje??
Dat ging voor geen meter.
Daarna even omgekleed en gingen we naar een hal met allemaal pooltafels, je kon bowlen en een gamehal.
Natuurlijk moest iedereen weer drinken...
We gingen games doen, we wouden eigenlijk heel graag de dansmachine maar natuurlijk was die net nu kapot...
En we hadden nog muntjes van andere gekregen en toen had ik jackpot van 250 tickets, dus ik ben nu trotse moeder van mijn mij little pony poppetje!
En echt lief we kregen er nog snoep bij.
Ik ben eerder als de rest naar het hotel gegaan met nog iemand anders en een leerkracht.
Even gedoucht en op Shari gewacht, nu lekker slapen.
Xoxo Eline

Jouw reactie