Dag 8 Vaticaanstad

5 april 2024 - Vatican City, Vaticaanstad

We moesten om 6u30 al ontbijten, maar kaat kwam letterlijk om 12u pas terug naar de kamer. Dus ik was ofc chagrijnig natuurlijk, ging ze ook nog boos doen tegen ons. En nog 45min der skincare. Dus ik ben alleen maar chagrijniger.
Toen gingen we door naar Vaticaan stad. En daar moesten we ongeveer 1000 trappen op om bovenop de koepel te komen.
Het was wel mooi uitzicht maar ik ben kapot.
We waren ook te moe om nog in de kerk te kijken dus we zijn buiten in de zon gaan zitten ookal ben ik al verbrand.
Daarna zijn we lekker gaan eten,  ik wou eigenlijk pizza maar heb lasagne gegeten en gelukkig want t was echt super lekker.
Daarna souvenirtjes gekocht en toen moesten we alweer vertrekken naar het vaticaanse museum. Toen we binnen waren moest mevr bosmans nog oortjes waren en was ze ineens een uur weg??
Daarna nog snel erdoorheen gelopen en het was wel heel mooi!
Toen moesten we snel naar het avond eten.
Zowel het voor als het hoofgeregd lag vol champignons dus ik heb bij het voorgeregd de pasta ertussenuit gevist en t hoofdgerecht heb ik weg gegeven ahaha.
Pasta is toch al een hele maaltijd.
Daarna gingen we naar de trevi fontein en die is oprecht super mooi!
Muntje gegooid natuurlijk en fotos gemaakt en toen ben ik naar het hotel mee terug gegaan.
Mijn koffer al ingepakt en mij ingesmeerd want alles doet echt pijn door te verbranden.
Toen om half 1 kwam de rest pas terug en moest ik daar nog op wachten.
Ze wouden hun koffers pas in de ochtend pakken dus dat is ook lekker vervelend.
Nougoed
Xoxo Eline