Dag 7 Ostia

4 april 2024 - Ostia, Italië

Eindelijk mochten we een keer om 8u ontbijten. Daarna vertrokken we naar Ostia, eerst gingen we naar ruïnes, Ostia Antica. Best wel saai, ik ga niet liegen.
Daarna gingen we naar het strand en was de lucht open getrokken. Toen zijn we bij wild west gaan eten echt lekker.
Ik had tortilla wraps gegeten met crispy kip. Echt super lekker!
Daarna zijn we gaan zwemmen in de zee. Het water was ijs maar dan ook ijs koud!
Toch ben ik onder gegaan, ik heb ongeveer 20 min gezwommen en toen trok ik het niet meer.
Ik voelde mijn tenen en vingers niet meer.
Ik had ook geen handdoek bij me...
Ik voelde mijn bingers pas weer in de bus. We gingen nog even naar een kerk en gingen dan door naar het hotel.
We hadden geen tijd om naar de kamer te gaan dus ik moest zoutjg gaan eten.
Het eten was niet top maar prima.
Daarna moesten we naar de kamer en het hotel is echt slecht.
Ik kon de kamer eerst niet eens vinden.
Dan waren het 3 bedden en 1 veldbed...
De douche is vol gekalkt dus er komt maar 1 straaltje water uit...
Er was ook ruzie met kaat maar daar had ik even echt geen zin in dus ik heb gedoucht voor zover da ging. En een poging gedaan tot mijn haar wassen.
Daarna wachten op kaat maar dat verhaal krijg je morgen.