Dag 1 Genua

28 maart 2024 - Genua, Italië

Weinig geslapen want elke keer als ik in slaap viel ging ze praten want dan gingen we WEER stoppen. Maargoed we zijn aangekomen en ik was een beetje misselijk, nog Vaiana gekeken in de bus...

Eens aangekomen gingen we een stadsspel doen, we mochten de groepjes niet kiezen dus dat was niet zo leuk. Eerst gingen we met onze vriendengroep eten bij de macdonalds.  Shari en ik hadden eigenlijk geen honger maar hadden ook het meeste besteld. Wel super lekker maar ik kreeg de frietjes niet op😔.

We hadden Genua opgezocht op Pinterest... dat hadden we beter niet kunnen doen want dit was zo een teleurstelling. Het is allemaal een beetje vervallen ofzo...

We hadden opdrachten en we gingen naar de kabelbaan maar we waren naar de verkeerde gegaan. Toen we net in de juiste zaten hoorde we dat we niet genoeg tijd hadden dus moesten er meteen uit...

Dat deed even pijn. Ik had graag in die kabelbaan gegaan.

2 kaartjes gekocht, en we zijn een keer weg gestuurd bij een souvenir kraampje want hij was ons zat ofzo. Of hij wou eten halen.

We zitten nu in de bus naar het hotel, ik ben misselijk en zit vol dus veel avondeten zal het niet worden...

Ik hoorde dat ze in de zee willen gaan zwemmen... ben benieuwd hoe dat gaat gaan dan. Ik wil niet ziek worden dus denk niet dat ik meedoe.

Optijd gaan slapen vanavond...