Dag 2 Pisa en Lucca

29 maart 2024 - Montecatini Terme, Italië

Zijn we weer...
Om 7uur opgestaan om vervolgens om 7:45 te ontbijten. Een lekker ontbijtje gehad, broodjes en croissantjes.
Daarna vertrokken naar Pisa, een korte uitleg gekregen en dan nattuurlijk fotos maken bij de toren.
(Ze staan bij de fotos)
Daarna wouden we iets gaan eten maar alles liep in de soep voor mij en shari door Kaat maar dat wil ik niet vertellen want ik ben nogsteeds boos en verdrietig.
Toch maar snel pizza gegeten, ik had ookal een lekker ijsje gegeten.
Nu zitten we in de bus naar Lucca :)
Gelukkig is het super lekker weer dat helpt al veel... we lopen rond in een topje.
*na Lucca*
Aangekomen in Lucca hoorde we dat wij als 2de gingen fietsen dus we hadden een uurtje vrij, dus wij gingen op een gocar fietsen.
Was echt super grappig, op een gegeven moment reed er een auto achter ons en ik ging aan de kant voor die en toen stak die vrouw haar middelvinger naar me op hahaha.
Daarna gingen we fietsen en dat was ook wel leuk. Ik ben wel super moe nu...
We rijden nu (19:16) pas naar het hotel en dan moeten we nog eten.
Dat ben ik niet gewend...
Maargoed
Het eten was veel beter, eerst hadden we lasagne waarvan ik ook nog de helft van kiara heb gegeten omdat ze het niet zo lekker vond... ikke wel hihi.
Daarna kippenpootje een paar oftewel 5 frietjes en 2 aardappelkroketjes...
En nog tiramisu taart.
Vandaag was de kieken van de dag Nathan omdat hij deze ochtend de zee is ingesprongen met zijn telefoon in zijn zak.
We zijn meteen na het eten een rondje gaan wandelen. Er staat voor het hotel ook een reuzenrad maar we waren vandaag te moe, misschien morgen.
Het was een prima dagje vandaag. Ik ben benieuwd voor morgen.
Het hotel is zeker geen 4 sterren (ze zeggen vanwel) onze kamer heeft niet eens een lamp alleen een nachtlamp.
De douche is ook heel klein alsin je kan maar net draaien...