Dag 3 Siena en San Gimignano

30 maart 2024 - San Gimignano, Italië

Weer een veelste vroeg opgestaan...
Klaargemaakt en gaan ontbijten, prima ontbijtje gehad. We gingen meteen door naar Sienna.
Sienna is echt een hele mooie stad!
Eerst kregen we een rondleiding waarin we onder andere kerken in zijn gezeest waarvan 1tje met een 600jaar oud ECHT hoofd van een vrouw.
Gadver.
Na de rondleiding zijn we ergens pasta gaan eten en die was zo zo lekker.
Het waren van die dikke pastaslierten, echt lekker. Alleen hadden we geen kaas maar daar lig ik echt niet wakker van.
Daarna gingen we naar de photobooth die we op de heenweg waren tegen gekomen. Onderweg nog in winkeltjes gestopt dus ik heb een super leuk topje gekocht.
We hebben super leuke fotos gemaakt in de photobooth! (Zie foto's)
Nu zijn we onderweg naar san Gimigano als ik dat goed schrijf tenminste...
We gaan daar blijkbaar alleen heen vokr een ijsje (de leerkrachten betalen dus ik zeur niet)
Ze zeggen dat daar de lekkerste ijsjes van de WERELD zijn, ik ben benieuwd want ik vind die van de Weteringhoeve echt verrukkelijk😅
*na het ijsje*
We gingen blijkbaar eerst wandelen naar een toren, daarna naar die ijsjeszaak maar Alina wou nog een magneet en ik een kaartje.
Dus wij rennen maar toen we terugkwamen was de rij nogsteeds 200 meter dus rennen was niet nodig hahaha.
Maar nu wat we allemaal willen weten, was het het lekkerste ijsje?
NEEEEE
Weteringhoeve is 10x beter, het ijs was niet eens romig.
Ik had pistache en nutella, het was 3/4de pistache ma da pistache ijs was echt niet lekker.
Ik had liever alleen nutella😭.
Nougoed we zijn nu onderweg naar het hotel en dan eten.

1. Cindy:
    31 maart 2024
    Ziet er weer als een heerlijke dag uit!
    Alleen jammer van het ijsje...maar denk maar zo...weteringhoeve zijn we zo...en bij die ijstent niet ..dus is maar beter dat je weteringhoeve lekkerder vind!

Jouw reactie