Dag 4 Firenze

1 april 2024 - Firenze, Italië

Opgestaan (veelste vroeg), lekker ontbeten, en vertrokken naar Firenze.
Bij het ontbijt hadden we van de leerkrachten chocoladeeitjes gekregen, echt lief maar meiden van een andere school kwamen random vragen of ze ons chocolade ei mochten hebben, echt brutaal.
Dat vraag je toch niet je kent ons niet.
Omdat het pasen is was er een of andere traditie met een ontploffende kar en een vogel.
Als de vogel terug vliegt naar binnen zal de oogst van dit jaar slagen.
Shari, Rune en ik hebben ons tussen de menigde door gewurmd dat we nog iets konden zien maar eerst was een oud vrowtje aan het zeuren en toen we verdr naar voor stonden ging een vies klein ouder italiaanse vent eerst tegen Shari aan staan en daarna tegen Rune. Bah
De kar ontplofde niet echt het was vuurwerk en echt luid. De vogel hebben we allemaal niet gezien. We weten ook nog niet of het om een echte of een houten vogel ging.
Daarna nog allemaal gidsen duurde best wel lang maar opzich wel interessant wanneer je het kon verstaan tenminste want het was super druk.
Dan zijn we iets gaan eten maar er was moeilijk iets te vinden voor 8 personen met die drukte.
Uiteindelijk hebben we echt super lekker gegeten, ik had een hamburger me super lekkere frietjes.
In firenze hebben ze ook een mega leermarkt, maar dat vind ik zo zielig.
Wisten jullie dat die huid na 8 uur weken in water in paardenpis wordt gelegd om dat goed te maken. Echt bah bah.
Ik heb niks meer gekocht behalve drinken op het einde maar onze benen begaven het echt.
Lopen werd echt teveel.
Toen we terug waren hadden we nog even tijd voor we gingen eten. We aten weer pas om 20u. Maar Shari en ik waren op dus we hebben niks gedaan. Het eten was prima, eerst pasta met tomaten roomsaus, was niet geweldig. Dan weer een baby koetje met kaas en ham maar die heb ik niet gegeten. Shari heeft hem opgegeten.
Als toetje hadden we een soort jelly en stukjes pure chocolade van een mega chocolade ei dat ze kapot hebben geslagen.
Ze gingen met z'n alle wie is de mol kijken maar wij gingen gewoon naar de kamer.
Shari wou net gaan douchen toen Alina haar ineens belde dat ze wou komen dus zij is er nog even geweest en toen gingen we douchen en slapen.
Tot we in de groepschat ineens ruzie kregen met Ilana over dat kiara een bericht van Dilara (de vriendin van Ilana die ineens niet meer meeging)
Dus toen was er ruzie want Ilana voelde zich buitegesloten terwijl we letterlijk ons best doen en ze dankbaar mag zijn da we haar overal meenemen.
Nougoed
Daarna lekker gaan slapen.
Xoxo Eline

Jouw reactie